Hoppar du, hoppar jag.

Jag vet inte var jag ska börja, kanske med att påpeka att Pärlan är superbra?!  Vi var med på hoppträningen idag och Pärlan skötte sig kanoners! Dock blev det ne avflygning, men jag kunde inte låta bli att skratta. Vi skulle hoppa som en U-sväng, med ett hinder vidd varje sida. När vi skulle hoppa honder nummer två kom vi ur balans och Pärlan vägrade, vilket inte jag gjorde. jag fortsatte rakt in i hindret och ja, det var en syn ;)

Jag kan inte låta bli att bli stolt över Pärlan dagar som idag. Galopperna satt, båda två! Traven satt större delen av tiden och hon skrittade rent allt som oftast. Hon blir starkare och starkare i alla gångarterna. Min fina flicka. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: jolene

Tur att du inte skadade dig! hua....Glad att ni hade roligt båda två:)

2010-04-29 @ 07:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0