Hej skolböcker.

Jag kan inte låta bli att undrah ur lärare tänker ibland. Vi ska vara klara med sida 239 i matten idag. Vi börjadepå  sida 233 i måndags, hade inte matte i tisdags och hade prov igår. Smart där Klas, smart.
Egentligen är jag inte chockad, men detä r frustrerande att vilja liggai  fas, men inte riktigt få tiden att räcka till..

Nationella muntliga engelskaprovet är gjort nu, kändes ganska okej. Skönt det! Svenska inlämningen är gjord och mailad. Nu är det matten som ska jobbas ikapp, kemi som ska göras till tisdag och idrott som ska pluggas till måndag. Helst ska jag hinna leva också. Men, jag trivs faktiskt ganska bra med livet trots allt, det är lixom skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0