Godmorgon solen.

Jag vaknade första gången vid 5.38 och undrade varför klockan inte hade ringt. Sen vaknade jag vid 6.38 och var påväg att gå upp. Sen insåg jag att jag inte alls skulle till Sussie idag. Det söööög!

Jag saknar Sussie och livet där uppe och då är det 17 timmar sedan jag åkte därifrån. Jag vill tillbaka, så är det bara!

När jag vaknade ordentligt idag så skiner solen bakom min rullgardin och in genom dörren till mitt rum. Härligt tänkte jag, fram tills jag insåg att jag inte alls kommer vara ute större delen av dagen, för jag har inget att göra ute. Sen insåg jag också att jag haro nt i halsen och är hes, grattis Rebecka.

Just nu tittat jag på "Anna Anka söker assistent." Sen ska jag dra på mig kläder och puttra iväg till Pärlan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0