Godmiddag.

Jag har varit vaken i 1,5 timme och pluggat större delen av tiden. Jag känner mig duktig, faktiskt. Även om jag skulle behöva plugga ännu lite till. På fredag är det fysikprov och på torsdag är det svenska inlämning, så jag jobbar förfullt med det.
Hanna försöker få mig att erkänna att det är "Godmorgon" och inte "Godmiddag". Jag vägrar att ge mig, haha.

Jag tänker snart dra mig mot skolan, för att lämna tillbaka kamerorna jag lånat över praktiken och lovet. Efter skolan blir det Pärlan. Jag funderar påatt testa ett tvådelat, tjockt bett på henne idag. Vi får se lite vad jag känner för :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mycket, vad snällt :D Fin blogg du har du med :D!

2010-04-13 @ 09:47:23
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0