Glitter och glamour?

Just nu går Pärlan i hagen. men en flätad svans. Helst skulle jag packat in henne i plast och bomull för att hon inte ska smutsa ner sig, eller skada sig, inför imorgon. Mesigt va? Vi ska till veterinären, men jag förbereder henne som om vi skulle iväg till en tävling eller något sånt.. Hon fick i alla fall en ordentlig rykt idag, så hon riktigt glänste och man kunde nästan spegla sig i pälsen. Hon har börjat få sin underbart vackra chokladfärgade sommarpäls nu också. :)

Just nu bävar jag och vet inte riktigt vad jag vill. Det känns som ett rent helvete att lasta in Pärlan i transporten imorgon och köra till Skara med henne. Jag vet inte vad jag hoppas på att få höra, om jag vill höra något. Jag kommer stänga av känslorna när jag väl är där och bara försöka ta mig igenom dagen. För Pärlans skulle måste vi få ett svar, för att hon ska få leva. Min älskade, älskade Busa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0