Galna Pärlemorbus.

Träningen igår gick riktigt bra. Vi fick ta några skutt och nog känns det att jag inte hoppat ordentligt på en evighet! Pärlan skötte sig bra, men gjorde jag någon tabbe, ja då vägrade hon. Jag förstår henne, för är jag osäker så blir ju hon också det.
Hon fattade båda galopperna på volten. Hon är svagare i vänsterbak, men det går att träna upp. Den älskade, älskade hästen. Hon gör verkligen så gott hon kan.

"Du har inget att stressa för." Orden sitter kvar och dem är sanning, rakt igenom. Så nu är Pärlan på annons. Det är det bästa, sen får vi se vad som händer, det kan bara tiden utvisa. Jag kommer i alla fall stå utan häst ett tag framöver, för att samla kunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0