Bättre sent än aldrig.

Idag har verkligen varit en bättre sent en aldrig dag. Jag kommer till och med komma i säng senare än planerat!

Stefen kom lagom till sju och Pärlan blev skodd. Pärlan skötte sig strålande, med Stefans ord. Dock hadeh an lite trassel med framhovarna, för att få till skorna riktigt rätt.
Sussie svarade lagom runt halv tio. Det blir träning imorgon. Jag och Pärlan sla få skutta denna veckan också, hej vad det kommer gå! Min häst har inte blivit riden ordentligt sedan i lördags. Vi kommer ligga i kurvorna, jag kommer vara dörädd och lycklig om vartannat. Sussie kommer påpeka om halvhalter och att våga hålla om. Allting kommer vara precis som vanligt och jag älskar det!

Nu har jag ett mail att svara på, en dusch att besöka, kvällsmat att äta och en säng att spendera ett par timmar i. Ni får sköta om er och ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0