Att lämna det ställe man älskar.

Jag blev förfrågad om jag skulle skaffa ny häst efter Pärlan, eller bara vara hos Sussie och lämna Bergstena. De var då det slog mig, när jag skiljs ifrån Pärlan, så skiljs jag också från Bergstena och allt vad hästlivet där innebär. Jag började livet som "hästägare" där, även om det bara var för en månad. Det är där jag har utvecklats massor som hästmänniska. Bergstena, där jag först växte upp hos min dagmamma, som sedan blev ett ställe att växa med hästarna.
Jag vet inte om jag vågar släppa greppet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det betyder inte att Bergstena försvinner om du släpper greppet.. Du behöver inte släppa helt:)<3

2010-04-12 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0