This is my life, my friend. -v-

Från köket luktar det nygjord müsli, i mitt rum ligger en halvpackad väska och från radion spelas det allt för hög musik. Med andra ord är livet på topp och jag är på språng, med arton bollar i luften samtidigt.
 
Natten kommer tillbringas i prinsessängen, med en hund på benen och ett underbart gäng med hästar inom femtio meter. Livet kommer vara sådär rosaskimrande och jag kommer må så otroligt bra, jag kommer må så bra som jag gör för stunden.
 

Mitt liv är så underbart, för att jag bestämt mig för att det ska vara det! Jag älskar att leva och jag älskar att utmana mig själv, på sätt som jag aldrig vågade utamana mig på tidiare. Ååh, jag är så spänd på vad framtiden har att erbjuda mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0