Mitt liv, mina drömmar och inom en snar framtid; mina mål!

Jag sitter och drömmer mig bort, till en framtid inom hästvärlden. Jag vet vad jag vill och jag vet att jag en dag kommer stå med mitt egna företag. Vägen dit är fortfarande väldigt oklar och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Men just nu bryr jag mig inte så mycket om det, för mig är det tryggt nog att veta var mina drömmar finns och var mitt hjärta en dag kommer finnas.
 
Åååh, vad jag längtar tills den dagen jag har stallet fullt av hästar, som jag själv har tagit dit dem är. Jag längtar, längtar, längtar och är så sugen på att dra igång!
 
Saken är den att jag har alla chanser i världen att lyckas med ett framtida företag! Jag har en moster som kan redovisning, jag har hästmänniskor runt omkring mig, jag har tillgång till ett stall där jag hoppas att jag kan få inackordera fler hästar, jag har viljan och glöden. Jag har mig själv, mer än så krävs det egentligen inte!

Nu ska jag få lite mer kött på benen, skaffa mig ne plan för hur det kan gå ihop och se om det finns någon bra att bolla mina tankar med. För det här vill jag så, så gärna göra!!
 
Min inspiration.

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

Du vann en av miniintervjuerna för att du svarat på vilka inlägg du gillade mest!

Namn:
Blogg:
Ålder:
Häststatus:

Favoritblogg:
Snyggaste Horsespot-hästen:
Coolaste storbloggarn:
Sämsta ursäkten för att inte blogga:

Typisk sak som just du säger:
Om du vore Nellie B för en dag skulle du:
När grisar kan flyga...:
Framtidens stjärnskott i ridsporten blir:

Övrigt jag vill säga till bloggläsarna:

2013-05-05 @ 21:18:10
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0