Medan andra går u, går jag till sängs.

Klockan är tjugo i tre, på natten. Jag sitter i morgonrock, har ätit gröt och tittat på tv. Det skulle lika gärna kunna vara morgon, men för min del är det strax dags att sova.
 
Jag har jobbat fram till två och nu är det dags att kura ihop i sängen. Det är så härligt, för jag trivs på jobbet. Jag har lärt mig att leva i nuet och ta vara på det jag har där och då, eller här och nu borde jag säga. Att jobba till klockan två bekommer mig inte ryggen, jag kör på och har så roligt jag bara kan. Det bekommer mig inte ryggen att jag ska vara tillbaka på jobbet kvart i fem imorgon, för det är så många timmar och möjligheter fram tills dess. Livet är precis så härligt som jag gör det och jag har valt att göra mitt liv helt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0