Det blir inte alltid som planerat.

Jag blir lite lätt frustrerad av att jag inte kan fixa med designen på blogg.se. Hela sidan låser sig och jag kan inget göra, eller jo; välja att gå in på någon annan hemsida. Så det är inte webbläsaren som låser sig, utan det är blogg.se's sida. Surt, men jag får helt enkelt vänta ut svar från blogg.se's support.
 
I kväll var jag och han, den där, Canon på en dejt. Den blev fin. Vi låg och kramades på marken, ålade runt och skapade fina minnen. Precis som det ska vara :)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; det låter bra, jag har råkat få i mig choklad och kaka idag.. Har så dålig självkontroll, blir tokig när sockersuget drar igång, men ajg jobbar på det!

2013-05-15 @ 19:44:10
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0