Det är meningen att en rubrik skall stå här...

 
Här är lika dött som i graven, typ. Min helg har spenderats i soffan, med mamma och alla Harry Potterfilmerna. Hur grymt är inte det? Ja, pecis lika grymt som det låter!!
 
Idag ska jag ta tag i livet och ge mig iväg till stallet. Vad Greta ska få hitta på ha jag inte riktigt bestämt mig för ännu. Kanske blir det en långpromenad, där vi utforskar skogen? Hmm, vi får se vad vi känner för helt enkelt.
Även Janne ska få hitta på något igen, Han har vilat i en vecka, vilket varit otroligt välbehövligt för honom, så det ska bli spännande att se om pusselbitarna har fallit på plats. Ibland är det lätt att glömma att han faktiskt är bebis i huvudet, speciellt när han gjort så många framste på kort tid.
 
Äta färdigt min frukost och fixa mig för stall, låter som en perfekt idé :)
Fina ligan i förrgår. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0