När maten är min drog.

Livet är turbulent. Jag inser saker om mig själv som jag helst vill blunda för, eller snarare; som jag vill fortsätta blunda för. Jag har suttit och googlat runt idag, med tårarna bakom ögonlocken, brändandes och skavandes.
 
Läs här för att få en inblick i min vardag. En inblick i det helvete jag faktiskt lever i. Jag har blundat länge och blundat hårt, med en förhoppning om att det ska försvinna. Det gör det inte, snarare blir det bara värre. Det här är min egen mardröm, mitt egen privata helvete och min drog. Det är det här som får mig att gå och som driver mig under dagarna.
 
När svaret är JA på fem av sex frågor, då är det dags att inse hur allvarligt läget faktiskt är. Det är dags att ta hjälp och få en förändring, om jag inte vill fortsätta äta mig till min egen död.
 
Tankarna snurrar, känslorna åker berg-och-dalbana och mitt i det finns min själ, som drömmer om att få vara den bästa möjliga jag. Som drömmer om att få stråla sådär vackert som den är gjord för att göra.
 
Det lär bli ett smärre helvete att ta mig ur det här, att bli så frisk man kan bli, om det ens går(?) Men på ett eller annat vis ska det gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0