När liten blir stor och stor blir större.

Här är det tyst, tyst, tyst. varför? För att jag har annat för mig så klart! Jag har jobbat, varit i stallet, hängt i soffan, nördat med min nya fåne och läst.
 
Planen för idag är att köra reklam och sen åka till stallet och mysa med hästarna. Jag funderar på att sitta på Greta en stund och se vad hon säger om det. Det vore så, så härligt om hon ville släppa upp mig. Självklart blir det relativt kravlöst och mest åka häst, men det vore endå ett bevis på att jag tänkt rätt.
Janne ska få fortsätta sin acceptansträning genom att gå in i stallet. Eller om jag ska börja nosa på longering? Vi får se lite vad som händer med honom. Roligt är i alla fall att Janne går framåt med stormsteg! Nu går han att ta ut ur hagen utan att han får psykbryt, eller blir sönderstressad. Och allting görs med små, små signaler. Det är häftigt att få vara en del av hans resa!
 

Bästa snålskjutsen som finns!
Greta agerade taxi från hagöppningen ner till Janne, reda lyxen ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

sv: hahahaha ååh, rosa i håret hoppas jag att jag aldrig mer blir - vilken oerhört dålig idé det var..! HAHAHA :D Tappade dock min ros i geggan på framhopp - gone forever...

2013-04-15 @ 10:12:33
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0