Javisst, de var söndag morgon jag låg i bingen och drömde om nån.

Jag vet med säkerhet att jag är på rätt plats, vid rätt tidpunkt, när berömmen bara öser över mig.
"Du är en naturbegåvning!"
"Du imponerade på mig och det är sällan jag blir imponerad vid första mötet!"
"Du är snabblärd!"
"Det märks att du vill lära dig!"
"Du var riktigt, riktigt bra idag!"

Det känns så bra att gå till jobbeto ch jag trivs ås himla bra. Mina jobbarkompisar är härliga, jag skrattar och jag lär mig något nytt varje dag. Det är så, så troligt att känna det osm att jag hittat hem, om inte annat för ett tag. jag får energi av att gå till jobbet, jag blir inte utpumpad. Det är som det ska vara och jagä r så glad att jag inte tog jobbet osm säljare för RTS, utan väntade ut McDonalds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0