Iförrgår, igår, idag.

I förrgår var jag hos veterinär med Pip, som fortfarande inte kan hitta något fel på den lilla grabben. Igår var han pigg och glad, idag ligger han däckad och okar knappast lyfta huvudet...

I förrgår bakade jag i flera timmar, igår fortsatte jag baka och idag är frysen så full att vi knappast för plats med något mer.
 
I förrgår krockade jag med ett rådjur påväg hem från stallet. Jag träffade det med fronten, klockren träff, stendött rådjur, polissamtal, trasig bil och hel Rebecka. Igår lämnade vi in bilen för lagning och idag får jag anpassa mitt liv efter jobb och buss.
 
Ja, livet blir inte riktigt som man tänkt sig men jag sörjer inte för det. Solen skiner, det är varmt och jag ska snart bege mig till mina fina hästar. Vad mer kan man begära? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0