Hej fuling :*

Jag kan inte skryta om att min häst är särskillt snygg och snyggare lär hon ine bli. Desto mer knotten kommer, desto större är chansen att jag får köpa till en huva, då kan vi snacka om ett ufo till häst. Men, om detta hjälper oss att få behålla manen och framför allt; gör att Greta slipper stå ut med kliande hela sommaren så är det värt sin fulhet i guld!
 
Att det är ett helt mysterium hur man tar på täcket är ju en annan femma, men efter ett par gånger har vi nog fått in flytet där. Jag kan i alla fall konstatera att det är tur att min häst är guda snäll och har lärt sig att inte stressa upp sig, även om matte hittar på helt tokiga saker!

Jag och mamma ska köpa hem Pau Darco, vilket dels ska testas för mammas psoriasis men som jag även ska testa att ge till Greta. Det hjälper till att rensa ur i systemet och förhoppningsvis kan det hjälpa mot hennes knottkänslighet. Allt som kan underlätta anser jag vara värt att prova!
 

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; tack, det får vi hoppas =)

2013-04-28 @ 21:28:12
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: Sätilaryttaren

sv; gud vad jag gillar dig, du är så klok! Tack =)

2013-04-28 @ 22:36:12
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0