Favorit i repris? ;)

Igårkväll var det återigen ett "för-mycket-tankborstskum-moment" Undra när jag lär mig? Inget mig emot, men språngmarschen genom lägenheten är alltid lika spännande. Ska jag hinna, eller inte?!

Skärmen på min mobil börjar ge upp. Den har svarta fläckar och sprickor. Inte i glaset, men i själva skärmen. Nu har den levt i snart två år och överlevt otaliga fall i marken, bad i vattenhinkar, nedsprutande från vattenslangen, studsar ur fickor och liknande, så jag tycker den har gjort ett gott jobb. Med andra ord blir det ett besök i stadens Telia butik idag, för att ta span på en ny vapendragare. Lite tufft och sorgligt känns det. Jag avskyr att byta mobil, det är lika hemskt varje gång! Jag som kan den här mobilen i sömnen, buhu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0