Vad har hänt?

Trots att jag är nedsatt i min rörlighet/användbarhet har jag hunnit med ganska mycket. I onsdags drog Greta av sig en sko, samma som sist. Det kändes sådär halvroligt, men inte så mycket man kan göra åt saken. Fick tag på hovslagaren och han sa att han kunde komma under torsdagen. Fint!
Under torsdagen bodde Greta på mitt jobb. Varför? Jo, Benny Lindström var där för att kolla tänder och jag ville få Greta kollad. Behövligt? YES! Hon var så vass att hon fått sår i kinderna, så det var på tiden. Hovslagaren tittade förbi på kvällen och sen kunde vi styra nosen hemåt :)
Jag fick i uppdrag att backa in transporten, i manuell bil, med en hand, då mmma inte riktigt fixade det. Jag klarade det galant, grymt eller vad?!
 
Greta, i väntan på Hästtandtekniker Benny Lindström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0