Onsdagsplaner.

Jag är öm i större delen av ryggen, med en huvudvärk som kallas duga. Min kropp behövde massagen igår, men inte känslan som kommer efteråt. Jag avskyr det och trivdes bättre med den känsla jag hade i kroppen innan, eller kanske inte, men vi kan inbilla oss det..

Nu ska jag strax ta mgi ur sängen, fixa lunch, plocka ordning i rummet och sen ta mig mot jobbet. Sussie åker iväg till Skyrup runt två och innan dess måste jag ha packat, för packar Sussie blir det kaos och hon kommer glömma hälften. Yes, jag känner henne vid det här laget och båda jag och hon vet att det är sant. ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

Sv: Ända in i märgen :D

Jag mår jättebra o jag har det toppen!

Dudå? Saknar dig också!

2012-05-02 @ 19:47:53
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0