Älskade bus.

Två turer till Greta idag och hon kommer snart vända rumpan till och springa så fort hon ser mig...

Jag har två gånger idag varit och grävt i hennes sår, gjort rent och gjort rent lite till. Ikväll insåg jag hur djup fikan verkligen är, när jag lyckades få in en hel tops. Inte bra, inte bra alls. Detp ositiva är att fikan går uppåt, så allt var m.m bör rinna ut. Jag vågar inte riktigt lita på det, utan kommer göra rent två gånger imorgon också, för att på onsdag trappa ner till en.

Nu ikväll tryckte vi även in Streptocillin i såret och hoppas det gör nytta. Det var inte såhär jag hade tänkt min första dag som "hästägare", menmen. Man får ta det som det kommer och tids nog kommer jag och Greta vara på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0