Side - Turkiet.

Jag har kommit hem från Turkiet och kroppen spritter. Nej, det är att ta i, men jag är inte riktigt lika uppgiven som innan resan. Visst finns det tusen grejer som jag borde fixa, men det kommer, ge mig bara tid att landa.
 
Resan har varit härlig. Vi har bandat, solat, läst, sovit och gått på strandpromenaden. Så får de inte glömmas av hur många äckliga turkar vi fått träna på att säga nej till. Vi pratar inte om två om dagen, utan typ tio. Yes, är man svensk tjej i Turkiet, så blir man snabbt populär.
 
Det var många nya upplevelser och intryck, en helt annan kultur och en helt annan värme! För vamt, det har vi haft det. Vad sägs om runt 40 grader varje dag? Helt okej, men på gränsen till för varmt. Jag spenderade mycket tid under parasollet, vilket betyder att jag inte är superbrun, men jag lyckades i alla fall med konten att inte bränna mig. Det tycker jag är bättre :)
 
Jag kan i alla fall garantera att jag ska tillbaka utomlands, men då vill jag inte dra iväg på solsemester, då vill jag iväg för att uppleva grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0