Kalleske Clarry's och Illussion

Efter jobbet tog jag bilen mot Wallwein's och en stunds lugn och frid i både kropp och själ. I stallet möttes jag av 6 nyfikna hästar. två av dem mer intressanta än resten. Det var ett kärt återseende att hälsa på Irma och Clara igen. Senast jag täffade dem var på Fölvisningen i somras.

Borstade och myste med dessa två skönheter. Clara är en riktigt liten nyfiken, men försiktigt dam. Det märks att hon är sto! Jag som är van vid hingstarna och hingstfölen hos Sussie (och Bee som beter sig som hon vore hingst) tyckte det var otroligt mysigt att stå i boxen, med en bebismule som snusade på benen, på jackan och i nacken. Åååh, gissa om jag tänker återvända?!


Irma och Clara, när Clara bara var några timmar gammal. Sötnosarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0