Kvalitéetstid, en helt vanlig måndag.

Nu är jag helt mosig i hjärnan, efter en timmes kvalitéetstid med mig själv och en film. Jag har legat i bubbelbad och tittat på film. Hur mysigt som helst!

Vissa gånger behöver man en dag och pausa på, för att kunna komma tillbaka till livet med full energi. Efter den här helgen tyckte jag att jag förtjänade en lugn dag i soffan och i ett mysigt bad.
Det har varit tidiga morgnar, promenader på hala vägar, hundar att mata, stall att mocka och häst att motionera. Självklart har jag njutit när jag har fått göra allt det här, det är min frizon, men jag är helt sluta när jag kommer hem.
Vad har ni gjort en dag som idag?
 
T.v. Fina Flinga som höll mig sällskap igår.
T.h. Badrummet, redo för en trött Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0