Valpmys.

Blev en härlig gårdagskväll, även om jag inte blev kvar så länge. Mamma hämtade mig påväg hem från jobbet, då jag ville hinna med en del saker här hemma under dagen. Nu har jag vaknat till liv och ska ta mig samman. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag har massa grejer jag bara skjutit fram.
Med andra ord, idag ska mitt rum få sig en make over och förhoppningsvis kommer man kunna gå på golvet när kvällen närmar sig ;)

Ni får ha en bra söndag och påskdag, så hörs vi framåt kvällen.

Btw, igårkväll började Savas påskägg tömmas. För er som inte riktigt är med, Sava började valpa och nu borde alla ha kommit. Åååh, hur mysigt är inte det? Hoppas få komma in och titta på dem under veckan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0