Resumé.

Mycket har hänt sedan sist, samtidigt som allt är kvar där det senast var. Kan man säga så? I söndags var jag i Göteborg, med Bebbe. Vi hann med Ikea, Hööks, Nordstan och lyssna på H.E.A.T, innan vi åter styrde nosen mot Alingsås. Påväg hem svängde jag in och pussade på min fina.

Måndag och jobb. På kvällen var det löshoppning, vilket alltid är lika spännande. Vad som var roligt, i alla fall för min del, var att jag kunde konstatera att jag börjat få in känslanför löshoppning. Jag känner på mig när det ska drivas, när jag ska ta det lugnt eller hur jag bör agera. Jag gör det inte alltid hundra procentigt, men jag börjar lära mig. Roligt!

Tisdag, sovmorgon och fotoplaner börjar smidas. Som det ser ut nu åker jag till Smögen v.19 och fotar. Hur fantastiskt låter inte det?!

Livet flyter på och jag är på topp, life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0