Morgonbestyr.

Tio I två, TIO i två, tio i TVÅ!!!

Jag har legat i soffan fram tills nu, det snackar vi om en lugn och slapp söndagmorgon. Nu har jag skäljt av mig, dragit på mig lite kläder och satt mig upp i soffan. Täcket har fått flytta in till sängen igen, där det faktiskt hör hemma ;)

Min plan är att ta mign er till förrådet och sortera bland mina hästgrejer. Fler grejer ska få flytta till stallet och börja användas på nytt. Mina hästsaker har legat nerpackade i nästan två år, på tok för lång tid, så nu är det faktiskt på tiden att kolla igenom vad jag har. Vad jag vill behålla, vad som ska slängas, vad som ska säljas och vad som ska få flytta till stallet. Så, håll ögonen öppna, snart kanske några grejer dyker upp här, eller på tradera :)


Ungefär såhär pigg har jag känt mig idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0