Mine day.

Jag är trött, men egentligen på en lagom nivå. Stall nummer ett fixades lätt och smidigt, stall nummer två lite mer motigt och reklamutdelningen varvades med allsång. Yes, man får det inte roligare än vad man gör sig., skämt åsido.

Det gick i alla fall supersmidigt att mocka hos Marita. Fem boxar, på nolltid. Vad sägs om 30 minuter senare, alla boxar mockade, stallet sopat och vattenhinkar påfyllda. Det kallar jag bra jobbat :)

När jag kom till Sussie hade inte hon och Quinn kommit iväg än, eller de var precis påväg. Så det var bara att vinka hejdå och sätta igång och mocka där, för det hade dem inte gjort på morgonen. Här tog det mycket, mycket längre tid. 3 timmar senare (hahahaha!) var sju boxar mockade, en butik passad, stallet sopat och höpåsar gjorda.

Dags att hämta upp mamma på stationen och ge sig på reklamen. Yes, vi varvade faktiskt den tråkiga utdelningen med väldigt glad allsång. För, man har det faktiskt inte roligare än vad man gör det, så vi sjöng för fulla muggar, garvadeo ch dansade. Störda? På en precis lagom nivå!

Nu ska jag ta en dusch, sen kura i soffan och bara njuta av att det är lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0