MIn drömryttare och hingst.

Jag har fortfarande inte förflyttat mig från soffan, haha. Lagom när jag tänkte ta mig ut till förrådet, började ju finalen i Världscupshoppningen. Det går inte att missa, verkligen inte!

Om det är någon ryttare jag verkligen ser upp till, så är det Marcus Ehning. Han är lite av en gud och rider otroligt bra. Jag kan inget annat än säga wooow och drömma om att en dag kunna rida som honom. Han utstrålar en sådan lätthet, ingenting ser svårt ut. Det är häftigt! Sen gör det ju inget att han rider ne av de snyggaste hingstarna, Plot Blue (dock inte idag...)




Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Hahaha det har du i och för sig väääldigt rätt i! Fast Pärlan är väldigt gulligt! :D

2012-04-22 @ 18:19:41
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0