Liniment vs. BoT

Efter i natt kan jag konstatera att liniment är sååå mycket bättre än BoT (Back on Track, för den icke vetande) Alternativt är mitt högerknä i sämre skit än mitt vänsterknä?

Jag var i alla fall otroligt trött i båda mina knän igår, utan att egentligen veta varför. Så, jag gjorde inpackning med liniment på vänsterknä och har haft BoT knäskydd på högerknät hela natten. När jag vaknade kände jag inget i vänsterknä, men fortfarandel ika trött i högerknä. Det säger en hel del vill jag tycka, men jag vet ochså att BoT har hjälpt mig otroligt mycket, så det får sitta på under dagen.

Idag ska jag göra ett nyt försök att betala min fotoresa, så så snart min lunch är färdig tar jag mig bort mot skolan och hoppas att Kristoffer finns på plats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0