I'm going crazy now.

Jag tog mig ut en sväng med Greta igår. Det var lite trixigt att ta sig upp barbacka, då hon inte riktigt är trygg med pallen, men väl uppe gick det väldigt bra :)

Vi var väl ute i max 20 minuter, då det snöade och jag började frysa. Det blev skritt och lite trav. Hon har en tendens att vilja springa iväg när jag ber henne jobba i skitten. Om det beror på hennes kors, eller om det beror på att hon inte har styrka, eller om det helt enkelt beror på att hon inte förstår vad jag ber henne om kan jag inte med säkerhet veta. Jag låter tiden utvisa och hoppas på det bästa, än så länge fortsätter vi på samma lugna spår som vi gjort hitintills.

Ikäll tar jag mig till Emma en stund, för att fira lite påsk och träffa kompisarna. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0