Fullspäckad helg deluxe.

Jag är uppe på tok för tidigt, för att vara en lördagsmorgon, men har man fullbokat sin helg, så har man. Om en liten stund drar jag iväg till Greta och fixar stallet där, vid tio öppnar jag butiken och vid halv två hämtar jag mamma vid tåget för att köra reklam. En härlig lördag med andra ord, haha.

Man kan ju tycka att vi kan köra ut reklamen imorgon, men det funkar inte. Då ska vi först till Skövde för att hämta Emanuels bil och pussa och krama honom hejdå. Min älskade bror! När vi kommit hem, drar jag direkt vidare och fixar stallet imorgon igen. Så det kan bli, när Marita är iväg på utställning med sina andra fyrbeningar :)

Nej, nu ska jag dra på mig en annan tröja och styra iväg för dagens äventyr. Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0