Fotoplaner.

Heeeelt okej att logga in på sitt konto och se att man fått 2000kr extra. Rätt månad för en liten insättning måste jag säga! Nu kan jag betala min Smögenresa, utan att känna lite magknip. För, till Smögen ska jag oavsett vad pengakontot säger.

Vad ska jag göra i Smögen kanske ni undrar? Jag ska åka dit med skolan, eller med Sundler kanske är mer rätt att säga i detta läget. Dem har sin årliga fotoresa och jag kommer åka med, trots att jag slutade som elev där förra året. Hur mysigt som helst och jag kommer verkligen njuta! Så, nu drar jag mig mot fotosalen, så hörs vi senare :)


En bild från förra årets fotoresa, som då bar iväg till Österlen, Skåne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0