5 saker.

- När jag blir obekväm i en situation drar jag alltid handen genom håret. Har jag en knut, drar jag handen över håret i stället, utan att egentligen tänka på det.

- När jag är spänd har jag en tendens att skratta för mycket, av ingen anledning alls. Jobbigt och jag får ofta ta tre djupa andetag och påminna mig att slappna av.

- Jag är ofta tyst som en mus, vissa dagar trivs jag med det, andra gånger avskyr jag det. Däremot har det gjort mig duktig på att betrakta och ta in folks kroppsspråk.

- Senaste tiden har jag vuxit otroligt mycket i mig själv. Jag hade sagt saker, som jag tidigare skulle tveka otroligt mycket i att säga. Jag vågar lyssna på min kropp och magkänsla, något jag tidigare tryckt undan.

- Snart, väldigt snart, åker min ena bror till Afghanistan med det militära. Det skrämmer mig och jag är otroligt obekväm i situationen. Men, struntar i min känsla och åsikt, för det är vad han vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0