första dagen, på resten av mitt liv?

Jag har en lista, i mitt huvud, med saker jag vill göra. En av grejerna är att gå ner i vikt. För, sedan jag gjorde mig av med Pärlan har vikten ökat med ganska många kilon. Nej, jag går inte runt och tycker jag är tjock, men jag saknar den kropp jag hade.

Jag har försökt många, många metoder att gå ner i vikt. Pulver, träning och pulver, träning och bara grönskaer och helst dra igång allt bara över en natt. Denna gången tänker jag försöka på ett annat sätt. Till att börja med ska jag försöka få in träningen någon dag i veckan igen, men strunta blankt i vad jag äter. när träningen känns som en självklar del i vardagen, då börjar jag se över vad jag stoppar i munnen.

För, att ändra både mat och kostvanor på en och samma gång är uppenbarligen för mycket för mig och jag ger upp efter typ tre dagar, max en vecka. Håll gärna tummarna för mig, det kan behövas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0