beauty of freedom.

Tror ni inte att kameran blev kvar hemma igår? Menmen, man kan inte alltid komma ihåg allt.

Idag blev det en sväng till Ale Ridsport och deras ridhus, för att titta på aluhästvisning. Huxflux fick jag med mig Emma som sällskap och en trevligt utflykt. Kameran var med, men har inte lagt in bilderna än.

Istället tänker jag bjuda er på en bild som fotats i försäljningssyfte. Goofy, hästen som rids, ska säljas. Är du sugen? Hör av dig i en kommentar så slussar jag dig vidare :)
Goofy är sju år, trygg i all hantering och gudasnäll att rida. Inte så mycket hoppad, men tar sig över småhinder. Fina gångarter och samarbetsvillig. Perfekt för den som söker en riktigt kompis, att mysa med. Passar såväl rutinerade, som orutinerade ryttare. Kom och ge honom en chans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0