Tusen gånger starkare.

Helt abropå hamnade jag i biosalongensmörker och tittade på "Tusen gånger starkare." Det är första gången jag ser en svensk film och inte blir besviken på den. Den var riktigt bra gjord och utgick verkligen från boken, till skillnad från många andra.



Nu ikväll har jag hamnat i soffan och tittat på fem avsnitt av Stallkompisar. Lite lagom nördigt, men jag trivs med det och tycker verkligen om dem. Mest för att det är så grymt töntigt, så det nästan blir pinsamt. Samtidigt som det är lite tragiskt, då vissa personer faktiskt skulle kunna förekomma i verkligheten. Mitt mål är att en dag ha alla diskarna med Stallkompisar, önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0