Snurrande i en egen värld.

Jag vaknade imorses och hela världen snurrade. Mamma och jag gissar på biverkningar av Tramadolen som jag åt igår, för att knät skulle hålla hela dagen. Större delen av dagen har spenderats i soffan, framför csi och först nu börjar min värld hamna på rätt köl igen.

Min helg kommer vara fullspäckad av reklam, matteplugg, provridning, matteplugg, konsert, matteplugg och stall. Lite mer matteplugg blir det nog också. Känns sådär bra att ha prov på måndag och jag missade de två sista mattelektionerna innan. Jag åfr bara bita ihop och bevisa att jag faktiskt kan, trots det. Självklart ska jag också glädja mig åt att efter jul läser jag ingen mer matte :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0