Provridning, konsert, sömn.

Provridningen idag gick ganska bra. Det var en speciell dam, som var ganska svår att rida. Trots det tyckte Johanna att det gick bra och jag hoppas hon menade det :) Jag kommer ha hand om Jonna måndagar, tisdag och torsdagar, så får vi se hur det går. Jag hoppas och tror att det kommer bli lättare när jag väl lär känna henne, både från marken och hur hon är att rida.

Efter provridningen var det hem, fix inför kvällen och iväg till Vara. Där var det konsert med Nanne Grönwall som väntade!! Helt galet bra och jag njöt av att sitta där i publiken. När till scen, energi till tusen och otroligt bra musik. Det gick inte annat än att njuta (:



Nu ska jag strax krypa i säng, för att vara tillbaka i stallet runt elva imorgon. Då är det stallfix, lunchning och ridning av Morina och Charlie. Vid tre drar jag ner mot Borås för att packa ihop efter mässan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0