Morgoninlägg.

Det är ingen hitt att ha BoT skyddet under jeans, det blir trångt och kommer vara svårt att cykla! Men, om jag ska lyckas ha det åtta timmar är det enda alternativet.

Igår blev det fix i affären, stallfix och hästfix. Longerade Charlie. Han tjaffasade en hel del i högervarv och skulle prompt inte galoppera, suck. Efter mycket om och men galopperade han, men tyckte det var världigt jobbigt.

Idag blir det skola, två lektioner 3h40min hål och sen en lektion till. Efter det följer Emma och Linda med till lägenheten och här bli det en pluggkväll. Jag tror det kommer bli riktigt mysigt, precis som alltid :)

Nejni, nu ska jag läga fokus på att äta och bli klar inför skolan. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0