Knak, brak och smack.

Jag fick tid hos Lise vid kvart ver fem idag, så nu är det ordning och reda på min rygg igen! Det knakade, brakade och small en hel del, men var lika skönt som alltid. Det var dags för en ny behandling, då hon flyttade tillbaka kottorna någon centimeter. Hädanefter tänker jag hålla mig kvar på hästryggen!

Ingen ridning på en vecka, så kroppen hinner stabilisera sig. Jag får inte mocka imorgon och jag får måste lägga vikt på båda benen när jag står upp. Viktigast attk omma ihåg är att inte ligga som ett Z när jag tittar på tv och absolut, absolut INGET sex! Lise är helt underbar och jag kan inte låta bli att skratta.

Nu hoppas jag att inlägget vill publiceras (tredje gången gillt?) sen ska jag fixa mat och sätta mig vid tv'n. Svenska Hollywood fruar vid åtta, om jag inte minns fel :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt.. Vem är denna Lise?:) Jag letar efter någon bra som kan hjälpa mig med min rygg=)

2010-10-26 @ 21:37:34
URL: http://linneacharlottaliljedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0