Fullt ös.

Jag har hunnit med en hel del idag. Köra reklam, övningsköra, köra lite mer reklam och övningsköra lite till. Sen har jag även hunnit med att cykla.

Det gick riktigt bra med övningskörningen idag. Känns grymt bra att vi äntligen har börjat ta tag i det! Planen är att jag ska övningsköra halva vägen till Sussie imorgon, nervöst, spännande och jag lär vara livrädd. Men hej, man lär sig inte om man inte vågar tänja på sina gränser! Idag blev det inga större missöden i alla fall och jag slapp tvärnita ;)



Var ute i ungefär en timme på cykeln. Det var så otroligt skönt och jag har saknat att cykla i Vårgårda. På något sätt blir det så mycket vackrare från en cykelsadel. Jag vet inte om det är jag som är störd, eller vad det är?

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0