Älskade, fina, underbara.

För exakt två år sedan bar vi in hö i Bergstena. För exakt tåv år sedan vet.besiktades min häst. För exakt två år sedan var jag lyckligt ovetande om vad som väntade. För exakt två år sedan raserades min värld, utan förvarning. För exakt två år sedan..

Jag fällde många tårar under få timmar för två år sedan. Jag vågade aldrig hoppas, jag kunde inte förstå. Jag kan fortfarande inte förstå. Jag minns kvällen klart som att det hände igår, samtidigt som jag minns det i en dimma, som att det aldrig hade hänt.

För exakt två år sedan raserades allt jag hade byggt upp, min trygghet försvann. För exakt två år sedan krävdes min häst tillbaka. Jag kommer aldrig sluta älska, sakna och minnas henne. Världens bästa flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0