Sommar, sommar och sol.

Det är sommarväder ute idag också. Jag går runt i en tunika, med linne under och piratbyxor, dock i jeans. Det är riktigt härligt ute och jag väntar på att mamma ska bli färdig för attå ka. Då ska vi först till Sussie, för att kolla om hon har flughuva eller flugpannband till Pärlan. Sen ska jag in till stan och kolla runt hade jag tänkt :)

Np i matte gick väl sådär. Efter del ett kände jag för att lämna in provet och gå, men Mari fick mig att bita ihop och göra klart det. Saken är den, att egentligen har jag ju inga problem med matte, men idag var det hjärnsläpp och jag kunde inte få ihop det jag borde fått ihop.

Vet ni vad det värsta med sommaren är? Att gå in sommarskor! För det betyder alltid skoskav, suck. I sommar är tredje året jag ska försöka ge mig på att gå in ett par skor. Supersöta är de verkligen och jag trivs egentligen i dem, förutom att jag får extrama skoskav. Så, någon som vill gå in skorna åt mig? :D

Rörigt inlägg, jag vet. Men jag hoppas ni överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0