Fina Pärlan.

Pärlan fick vila idag, igen. Då jag har liiite svårt att göra något med henne pga. mitt knä som fortfarande är svullet. Jag lyckades ta mig upp till hagen, hämta Pärlan och se ta mig hem igen. Hemma, eller i stallet då, så fick hon äta sin mat.

Sen var mamma supersnäll och gick upp med Pärlan, då jag verkligen inte orkade. Det kräver otroligt mycket energi att ta sig fram utan kryckor, haltandes. Pärlan hade tydligen dragit ett race i hagen när mamma släppte henne, fått med resterande hästar och sedan bara stoppat huvudet i gräset och ätit. Det är min häst det, haha.

Förresten, igår kom Quattro hem för en veckas tid. Sen åker hon iväg på tillridning/inridning. Så vi får se när hon dyker upp igen. Men det var härligt att se den "lill" hästen igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0