Ny garderob, ungefär.

Innan träningen igår skulle vi in och titta ridbyxor hos Sussie. Hon har ju enorm rea, definitivt värd att titta in på!

Jag hade hängt undan fyra par i söndagskväll, så mamma skulle få agera smakråd. Vi bestämde oss för ett par beige, med vita ränder. Sen började mamma titta på hjälm, jacka, tröja, strumoor och jag vet inteh ur många saker!

Det slutade med att jag kom från Sussie med en ny hjälm, GPA Speed Air, en jacka, en tröja, ett par ridstrumpor och ett par ridbyxor. Eller, jag trodde det var ett par, fram tills vi kom hem och jag tittade i påsen. Där låg två par ridbyxor. Min mamma är bäst!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Munter

Hjälmen är galet go! Lite skillnad mot alla andra, då du i princip har en sjö i hjälmen efter ett tufft pass, haha.

2010-06-01 @ 22:13:37
URL: http://lovicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0