Sovmorgon och tidigt vaknande.

Jag har sovmorgon idag och tänker vara hos Sussie först vid tolv, för att bara vara i affären. Jag får ju inte göra så mycket i stallet och vägrar vara hemma ;)

Trots sovmorgon, så lyckas jag vakna vid åtta och inte kunna somna om. Vid halv nio startade jag ett avsnitt csi. Efter det blev det frukost och fixa korvstrofanoff. Den står just nu på spisen och puttrar, borde alldeles strax vara färdig :)


Kollade in FB förut och hade fått ett "mail" från Johanna. Det blir Julmusikal i år igen :D Häääärligt! Gissa vem som redan har bokat platsen bakom scen? Plus att mamma ska också hjälpa till och hålla mig sällskap. Hör ni hur bra det kommer bli i år? Jag är peppad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0