Shrek 4 :)

Jag har nu kommit hem från bion. Det var en riktigt mysig film, som bjöd på en del goda skratt. Jag och Emanuel konstaterade i alla fall att det är Åsnan och Mästerkatten som gör hela filmen så otroligt rolig.
Jag tänker helt klart köpa filmen till min Shrek-samling när/om den släpps på dvd :D


Nu tänker jag byta kläder, plugga in min mp3 och ge mig ut och cykla. Tankarna behöver göras, jag måste göra mig redo och ställa in mig på att jag under veckan kommer flyyta. Flytta från Vårgårda, flytta från mamma, från tryggheten här. Flytta till Emanuels lägenhet, stå på egna ben, bygga en ny trgghet och klara mig själv. Det är mycket att ta in helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0