När drömmarna sakta, sakta börjar närma sig.

Under ett par dagar har jag haft fullt upp i min egen värld. Jag har pendlat mellan stallet och dataskärmen. Jag har knåpat med koder, lekt i photoshop, diskuterat med gammal lärare och kan nu stolt presentera:
 
 
Rebeckas bildarkiv är ett steg mot min framtida dröm som fotograf. Det är mitt sätt att nå ut till världen med mina bilder och en möjlighet att hitta nya kunder. Det här är så coolt! Jag har knåpat ihop allting själv och jag har löst det på ett snyggt sätt.
 
Men det som är coolast är att alla bilderna är mina bilder! Det är jag som fotat, detä r jag som stått bakom kameran ,tänkt och planerat bilderna. Det är resultatet av mina timmars arbete och det är så jäkla coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0